"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان

هواپیمای مسافربری

یاد و خاطره ی شهدای حادثه ددمنشانه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی را گرامی می داریم.

پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) از بندر عباس به مقصد دبی در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که ۶۶ نفر از آنها کودک بودند، جان باختند.

تصاویری از این حادثه در ادامه مطلب...

بیست و شش سال پیش در چنین روزی، 12 تیرماه 1367، هواپیمای ایرباس مدل A300 متعلق به خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران، توسط ناو جنگی «وینسنس» به فرماندهی کاپیتان «ویلیام راجرز» با موشک های نظامی منهدم شده و 290 سرنشین بی گناه آن شامل زنان و کودکان بی دفاع، مظلومانه به شهادت رسیدند.
 

تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367 تصاویر دیده نشده از قتل عام 1367

منبع تصاویر : farhangnews.ir


امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 24

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا , پــــیـام تسلیت , مناسبت های ملی ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
بر میگردم...
اولین سالروز درگذشت مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
*آرشیو فعالیت های انجام شده توسط بسیج دانشجوییِ موسسه آموزش عالی طبری بابل*
سالروز شهادت سربازِ شهید رضا روحی پرکوهی
هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی/2
بهارِ غایبِ تقویمِ روزگار! ببین چه با طراوتِ ما، سردیِ زمستان کرد
شهید و دانشمند هسته ای : محسن فخری زاده
پیام امام خامنه ای به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان-آذر 1399

تاریخ : جمعه 13 تیر 1393 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 484

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: سیده عامره

غم انگیزهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
1393/04/14 || 20:26


نام ارسال کننده: Mighat

بخشی از نامه تاریخی حضرت امام پس از حادثه ایرباس 655 در پاسخ به نامه آیت‌الله منتظری:
«مردم شریف ایران باید توجه کنند که امروز، روز مبارزه و جنگیدن با تمام شیاطینی است که حقوق حقۀ تمامی پابرهنگان جهان را صرف عیش و نوش و تهیۀ سلاحهایی می‏نمایند که برای همیشه حاکم دنیای گرسنگان باشند.
جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسرائیل نیست؛ جنگ ما، جنگ با عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست؛ جنگ ما، جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست؛ جنگ ما، جنگ با ابرقدرتهای شرق و غرب نیست؛ جنگ ما، جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور؛ جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامی نابرابریهای دنیای سرمایه‌‏داری و کمونیزم؛ جنگ ما جنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهای مرفهین و حاکمان بی‌‏درد کشورهای اسلامی است. این جنگ سلاح نمی‏شناسد، این جنگ محصور در مرز و بوم نیست، این جنگ، خانه و کاشانه و شکست و تلخی کمبود و فقر و گرسنگی نمی‏داند. این جنگ، جنگ اعتقاد است، جنگ ارزشهای اعتقادی ـ انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است. جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمیهاست.
رزمندگان ما در دنیای پاکِ اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می‏کنند و مسلمین جهان هم که می‏دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه‏ های خود را بر همۀ کاخ‌‏نشینان وارد می‏ کنند.»

پ.ن: نامه در تاریخ 13 تیر 67 نگاشته شده است و تقریبا حدود یک ماه بعد از آن با تحمیل مستقیم و غیرمستقیم برخی از سران کشور و عده‌ای از فرماندهان جنگ، جام زهر قبول قطعنامه توسط حضرت امام سر کشیده می‌شود.


1393/04/14 || 20:19


نام ارسال کننده: mohammad

خداوند همشون رو بیامرزه..شادی روحشان صلوات........اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم.
پاسخ : سپاسگذارم.
شکلک

1393/04/14 || 12:46


نام ارسال کننده: علی

شکلک
پاسخ : شکلک

1393/04/13 || 21:37


نام ارسال کننده: Mighat

یادهمشون گرامی.
این هم سیاهه دیگه ای از جنایات شیطان یزرگه.
1393/04/13 || 20:36


نام ارسال کننده: Mighat

پیام تلفنی حضرت امام خامنه ای درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی


بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

ملت عزیز ایران، برادران و خواهران، حادثه‌ی عظیم و فاجعه‌آمیز حمله به هواپیمای مسافری و کشتار مظلومانه‌ی صدها مرد و زن و کودک مسافر نشان‌دهنده‌ی خشم و کینه‌ی دیوانه‌وار امریکا نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ماست. نشان‌دهنده‌ی آن است که شیطان بزرگ در رویاروئی با اسلام تا سقوط در لجنزار وحشیانه‌ترین جنایات پیشرفته است. نشان‌دهنده‌ی آن است که دستگاه استکبار پلید از ترفندهای سیاسی و تبلیغاتی و نظامی خود علیه ایران اسلامی طرْفی نبسته و اکنون برای دشمنی کردن راهی جز تروریسم خشن و فضاحت‌بار نمی‌شناسد. همچنین نشان‌دهنده‌ی عمق فاجعه‌ای است که امروز بشریت با آن روبروست؛ یعنی این‌که دولتی مدعی تمدن با آن همه پرگویی ریاکارانه درباب حقوق بشر و تظاهر به مخالفت با تروریسم چگونه محصول پیشرفتهای بشری را در راه عملی چنین خجلت‌آور به کار می‌برد و صدها مسافر را در فضای مجاز و معمولی، چنین بی‌رحمانه و قصاوت‌آمیز به آتش می‌کشد و صدها خانواده را در داغ عزیزان خود به ماتم می‌نشاند. این دولت امریکا و شخص ریگان رئیس جمهور آمریکاست که من اکنون بنام ملت ایران او را و آن دولت را به عنوان جنایتکار و قاتل معرفی می‌کنم و این را همچون پیامی از سوی یک ملت انقلابی که در راه عقیده و آزادی و استقلال خود شجاعانه مبارزه می‌کند، برای مردم آزاده‌ی جهان و برای افکار عمومی ملت امریکا و نیز برای نسلهای آینده‌ی تاریخ می‌فرستم. ملت عزیز ایران ما در مبارزه‌ی بزرگ خود و برای حفظ شرف و استقلال خود شهدای زیادی داده و بهای سنگینی پرداخته‌ایم؛ اما در این مبارزه تاکنون پیروز شده‌ایم. خشم دشمن دلیل پیروزی ماست و ارتکاب جنایت هولناک و فضاحت‌آمیزی که امریکا دیروز مرتکب شد دلیل دیگری است بر ناتوانی شیطان بزرگ از این‌که ملت ما را در صحنه‌ی سیاسی به عقب‌نشینی وادار سازد. ما با نیروی معنوی و لایزالی که از ایمان و حقانیت خود داریم صحنه‌ی مبارزه با شیطان بزرگ را ترک نخواهیم گفت و مطمئنیم که حسرت غلبه بر اسلام را به دل دشمن خواهیم گذاشت. ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ملت ما برای حفظ استقلال خود و برای عقیده‌ی خود آماده است که همچنان با زورگوئیهای دنیای استکباری و تجاوزگری امریکا مبارزه کند. این مبارزه‌ای مظلومانه اما شجاعانه و افتخارآمیز است و بنابر تجربه‌ی تاریخ از پیروزی نهائی برخوردار خواهد شد. ما بااطمینان کامل می‌گوئیم که رژیم استکباری امریکا با آسیب‌پذیریهای خود تاب مقابله با یک ملت مؤمن، شجاع، فداکار و خداجوی را نخواهد داشت و ناگزیر به عجز و عقب‌نشینی خود اعتراف خواهد کرد. ما همچنین اخطار می‌کنیم که دولت امریکا باید عواقب این جنایت اخیر خود در خلیج فارس را تحمل کند و مسؤولیت هر پیش‌آمدی در دنبال این عمل فاجعه‌بار با آن دولت و شخص رئیس جمهور امریکاست. این‌جانب حادثه‌ی غم‌انگیز شهادت جمعی از مسافرین بی‌دفاع را به رهبر عظیم و پدر عزیزمان و نیز به همه‌ی ملت ایران و بویژه به خانواده‌های مصیبت‌دیده تسلیت می‌گویم و از خداوند برای آنان صبر و مقاومت و آرامش قلبی و روحی مسألت می‌کنم.
1393/04/13 || 20:35


مطالب گذشته
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل