"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان

 طی بیانیه بسیج دانشجویی 4 دانشگاه استان اصفهان:

رسانه‌های خارجی در خصوص مسئله اسیدپاشی‌، با تحلیل غلط و آمار دروغین احساسات مخاطب را جهت‌دهی می‌کنند/ لزوم مجازات فوری عاملان این پرونده از سوی قوه قضائیه

بسیج دانشجویی 4 دانشگاه‌ استان اصفهان، در خصوص مسئله اسیدپاشی در این استان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، بسیج دانشجویی 4 دانشگاه‌ استان اصفهان، در خصوص مسئله اسیدپاشی در این استان بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی
وَلَا تَبْغِ الْفَسَادَ فِی الْأَرْضِ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ

قصص/ ۷۷
در روزهای گذشته شهر اصفهان شاهد حوادث غیرانسانی و غیراخلاقی بود که قلب هر انسانی را جریحه‌دار می‌کرد و موجب تألم خاطر تمام مردم کشور شد. چند نکته پیرامون این حوادث تلخ شایان ذکر است:


۱- این اقدام صرفا یک جنایت غیر انسانی در حق آسیب دیدگان آن نیست؛ بلکه....

 

مطلب ادامه دارد

بچه ها نباید ساکت بشینید..

۱- این اقدام صرفا یک جنایت غیر انسانی در حق آسیب دیدگان آن نیست؛ بلکه ظلم بزرگی در حق تمام مردم است و باعث غم و اندوه اقشار مختلف جامعه شده است. افرادی که ذره‌ای به مبانی اخلاقی و اسلامی پایبند نیستند و مفاهیمی مانند ناموس و غیرت و امنیت در دایرهٔ فهم آن‌ها جایی ندارد آسایش و امنیت اجتماعی مردم را سلب کرده و به خود اجازه می‌دهند تا به هرجنایتی دست بزنند. ضمن محکوم کردن این اقدام، از مسئولین قضایی و انتظامی تقاضا داریم حداکثر توان خود را برای روشن شدن ابعاد مسئله به کار گیرند و با اعمال اشد مجازات برای اینجانیان، درس عبرتی به همه کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت کشور هستند، بدهند.
۲- در فضایی که احساسات همهٔ مردم و دلسوزان انقلاب از این واقعهٔ تلخ جریحه‌دار شده است، لازم است روی نحوه نگاه به این ماجرا و تحلیل آن دقت کافی را لحاظ کنیم.


از اول انقلاب تا به حال به کرّات شاهد این بوده‌ایم که برخی گروه‌ها و جریانات برای جبران خلأ گفتمانی و ضعف پایگاه اجتماعی خود با به راه انداختن و یا برجسته کردن برخی حوادث، به دنبال دستیابی به منافع و اهداف سیاسی خود هستند و در این مسیر از به خطر انداختن جان و مال و امنیت مردم بی‌گناه هم ابایی نداشته‌اند. این جریانات از این حوادث به عنوان یک پروپاگاندا استفاده می‌کنند و به نحوی به آن می‌پردازند که آن را به عنوان یک بحران اجتماعی نشان دهند. آن‌ها با القای احساس ناامنی به طور مستقیم و یا غیرمستقیم جریانی را به عنوان تندرو معرفی کرده و از این طریق با ایجاد شکاف اجتماعی کاذب و مدیریت حب و بغض جامعه به اهداف سیاسی خود دست می‌یابند.
برای نمونه در دهه
۶۰ بنی‌صدر با ایجاد دوقطبی «طرفداران من و طرفداران بهشتی» سعی داشت تا بدنهٔ اجتماعی خود را به هر نحو ممکن حفظ نماید. یا در غائله کوی دانشگاه در سال ۷۸ عده‌ای سعی داشتند تا با مقابل هم قرار دادن دانشجویان، به اهداف خود برسند. و به‌عنوان نزدیک‌ترین شاهد ماجرا می‌توان به فتنه ۸۸ اشاره کرد که در آن شکست‌خوردگان سیاسی با مطرح کردن حوادثی مثل قتل ندا آقاسلطان و ترانه موسوی، با مدیریت احساسات عمومی سعی در به خیابان کشاندن مردم و ایجاد درگیری بین گروه‌های مختلف داشتند.
 در همه این مقاطع برخی رسانه‌های داخلی و خارجی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم و با استفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای به گونه‌ای اخبار را پوشش می‌دهند که تصویر مد نظر آن‌ها در ذهن مخاطب شکل بگیرد.
آنچه در این شرایط ضروری است؛ دقت و بصیرت مردم و مسئولین است.‌‌ همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هیأت دولت فرمودند: «نباید جامعه را به دو قطب تبدیل کرد» مسئولین باید ‌‌نهایت دقت و حساسیت را در موضع گیری‌های خود داشته باشند تا جامعه را به سمت دوقطبی شدن سوق ندهند و از بیان سخنان دوپهلو که به این جریانات کمک می‌کند خودداری کنند.
۳- مدت‌هاست که دشمنان خارجی انقلاب در تلاشند از ادعای نقض حقوق بشر در ایران به عنوان اهرم فشاری در عرصه بین المللی استفاده کنند. حمله اسیدی به زنان آن هم در یکی از شهرهای مذهبی ایران، دستاویز خوبی برای آنان است که از آن برای تایید ادعای خود نزد افکار عمومی جهان بهره ببرند.
در همین راستا رسانه‌های خارجی با بیان این تحلیل که این حمله با هدف مقابله با بدحجابی و توسط مدعیان امر به معروف انجام شده است و با بیان آمار دروغین از تعداد مصدومین، احساسات مخاطب را جهت‌دهی کرده و زمینه لازم را برای بهره‌گیری سیاسی آماده می‌کنند.
با نگاهی به صفحات اول برخی روزنامه‌های داخلی به راحتی می‌توان جریاناتی که همین مسیر را دنبال می‌کنند تشخیص داد. تلخی ماجرا وقتی دوچندان می‌شود که این رسانه‌ها با ادعای بدحجاب بودن قربانیان موجب خدشه‌دار شدن کرامت و آبروی خانوادگی آن‌ها شده‌اند.


در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده و محکومیت مجدد این اقدام، از قوه قضائیه انتظار می‌رود با مجازات فوری عاملان این پرونده زمینه تامین امنیت روانی جامعه را فراهم نماید. بر مردم هم لازم است ضمن اعتماد به قوای انتظامی و قضائی کشور و پیگیری و مطالبه مجازات عاملین این اقدام، هوشیاری خود را حفظ کنند تا این حوادث به ابزاری برای بدخواهان داخلی و خارجی ملت تبدیل نشود.


و السلام
-
   بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان
-
   بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
-
   بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
-
   بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد


امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 10

درباره : اطلاعیه , بیانیه ها , اخبار داغ کشور و جهان , اخبار بسیج دانشجویی ,

نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
مطالب مرتبط
ثبت نام مراسم جشن فارغ التحصیلی سال 1401 دانشجویان موسسه آموزش عالی طبری بابل
فراخوان ثبت نام اردوی جهادی تابستان 1401
فراخوان جذب سرباز امریه در آستان قدس رضوی
شناسایی و بازگشت پیکر پنج تن از شهدای مدافع حرم مازندرانی منطقه خان طومان
شناسایی و بازگشت پیکر"سعید کمالی کفراتی" و "علی جمشیدی" دو تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان
مراسم هفتمین روز درگذشت ابوالشهید "حاج سید ظهیر یحیی نژاد " و سی و دومین سالروز شهادت "سید محسن یحیی نژاد "
درگذشت سرهنگ پاسدار عبدالله جعفرزاده کهنه دهی
اطلاعیه مهم تعطیلی موسسه آموزش عالی طبری بابل در پی شیوع ویروس کرونا
ثبت نام ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری
نماز جمعه 98/10/27 تهران به امامت رهبر انقلاب برگزار میشود

تاریخ : یکشنبه 04 آبان 1393 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 439

ارسال نظر
کد امنیتی رفرش



نام ارسال کننده: علی

چرا این فضا سازی ها این جک های مربوط ب اسید پاشی و تمسخر امر ب معروف و نهی از منکر تو محیط های مجازی مثل فیسبوک و هر کوفت دیگه ای باید نزدیک محرم باشه ؟ این همه روز حتما شانسی شد دیگه ؟ اونایی ک خودشونو زدن ب خواب و افسارشونو دادن دست ی سری ادم ک معلوم نیست برا این فضا سازی ها چند وقته دارن نقشه میکشن ی خورده رو این مسائل و حقیقت عاشورا فکر کنن شاید ازخواب بیدار بشن .
البته کسی ک خواب هست و میشه بیدار کرد ولی کسی ک خودشو زده ب خواب نمیشه بیدار کرد.
1393/08/05 || 20:18


نام ارسال کننده: Mighat


جماعت همیشه غرغرو!

سید محسن میرشمسی

با جماعتی همیشه غرغرو روبرو هستیم که هر اتفاقی می‌افتد، اینها یک توهینی به نظام می‌کنند!

مثلاً:

خبر: اسیدپاشی به صورت زنان در اصفهان!
جماعت غرغرو: کار، کار خود نظام و بسیجی‌هاست.

خبر: دستور مقامات ذیربط برای شناسایی و مجازات عاملان اسیدپاشی!
جماعت غرغرو: کار، کار خودشان است. عمراً اگر عوامل را بازداشت کنند.

خبر: عوامل اسیدپاشی اصفهان بازداشت شدند!
جماعت غرغرو: بیچاره آنهایی که مجبور شدند نقش اسیدپاش را بازی کنند.

خبر: عوامل اسیدپاشی اصفهان به قصاص محکوم شدند!
جماعت غرغرو: جمهوری اسلامی بزرگترین ناقض حقوق بشر است. قصاص حکمی غیرانسانی است. کمپین “نه به قصاص” و کمپین “عفو اسیدپاش‌ها” را تشکیل می‌دهیم.

خبر: قربانیان اسیدپاشی گذشت کردند!
جماعت غرغرو: معلوم نیست چقدر قربانیان را تهدید و تطمیع کردند که اسیدپاش‌ها را عفو کنند.

یعنی با جماعتی روبرو هستیم که از زخم چهره زنان هم برای زخم‌زدن به نظام سوءاستفاده می‌کنند.
منبع:bgh.ir
1393/08/05 || 17:59


نام ارسال کننده: سیده عامره


...ماجراي اسيد پاشي ....

بعضي ها (BBC) ميگن اون هايي كه روي صورت ناموس وطن اسيد پاشي كردن بچه حزب اللهي ها بودن.
مثل همون شهيد خليلي آمر به معروفي كه جون خودش رو بخاطر حمايت از خانم هاي بدحجاب از دست داد.

بله ديگه اينجوري ها كه BBC ميگه شهيد خليلي احتمالاً روي صورت خانم ها اسيد پاشيده بوده چون بچه حزب اللهي بوده و يكي از آمرين به معروف وگرنه كي متيونسته باشه؟

جداي از شوخي حالا بيايم قضيه رو از اول مرور كنيم ببينيم واقعاً كار كي ميتونسته باشه و قضيه از كجا شروع شده :

1-چندماه قبل روزنامه ديلي ميل انگليس :
شيخ عيسي بوندا از مفتي هاي افراطي در تانزانيا كه پيرو فرقه وهابيت است، چندي پيش فتوايي صادر كرد و به هواداران خود اجازه داد كه غير مسلمانان را با اسيد مورد حمله قرار دهند.

اين روزنامه افزود: چند روز بعد از صدور اين فتوا، تعدادي فرد ناشناس، دو دختر صهيونيست را با اسيد مورد حمله قرار دادند.

-خب از اين ماجرا چه نتيجه اي جز تخريب چهره اسلام توسط همون وهابيوني كه توسط دولت انگليس بوجود اومدن مي تونيم بگيريم؟ لابد ميخواين بگين اين مورد خيلي خيلي اتفاقي بوده.

2- همزمان با تصويب طرح حمايت از آمرين به معروف يه عده از همون آمرين به معروف به گفته BBC رفتن و روي صورت چند تا خانم كه به گفته همون BBC بد حجاب بودن اسيد پاشيدن.

-نتيجه اي كه ميشه ازين موضوع گرفت اين هست هر آدم احمقي هم كه باشه موقعي كه يه طرحي به نفعش داره صادر ميشه نميره با گندكاري اون طرح رو خراب كنه. درست ميگم؟
3- تابحال چندين مورد زخمي شدن و به شهادت رسيدن آمرين به معروف در حمايت از زنان بدحجاب يا اصلاً با حجاب داشتيم كه همه اون ها بچه حزب اللهي ها بودن.

-نتيجه اي كه ميشه گرفت اين هست خب اون بچه حزب اللهي ها ميتونستن راه خودشون رو برن و كاري به كار مزاحمين به ناموس مردم نداشته باشن پس چرا سينه سپر كردن؟

4- تابحال 5 مورد گزارش اسيد پاشي در اصفهان بوده كه 3 مورد آن مشكلات خانوادگي گزارش شده و دو مورد آن قرباني اسيد پاشي بوده اند كه يكي از قربانيان از خانواده معظم شهدا بوده و باحجاب و قرباني ديگر به گفته خانواده وي از حجاب بسيار مناسبي برخوردار بوده است.

-نتيجه اي كه ميشه گرفت اين هست اگه بچه حزب اللهي ها ميخواستن اسيد پاشي كنن خب مي رفتن روي صورت كسي اسيد مي ريختن كه حداقل بدحجاب باشه نه با حجاب ها. والا.

5- همزمان با اسيد پاشي ها در اصفهان رسانه هاي ضد انقلاب همچون BBC بشدت پيگير ماجرا شده اند و مردم را تشويق به تجمع و اعتراض عليه نظام مي كنند.

-نتيجه اي كه مي شه گرفت اين هست كه الهي بميرم چقدر اينا به فكر مردم هستن. آدم تحت تأثير قرار ميگيره. يكي هم نيست بگه خودتي عمو...

حالا همه اين ها به كنار. گيريم BBC ماهارو گوش مخملي فرض كرده. الآن يكي به من جواب بده چرا يه سري از افرادي كه چهره اي آشنا در مخالفت با نظام دارند و مدام در شبكه هاي ضد انقلاب سر و كلشون پيدا ميشه در اعتراضات و تجمع هاي ضد اسيد پاشي حضور پررنگي پيدا كردن؟

نتيجه گيري كلي از ماجرا :

بدون هيچ تعصب و افراط بسيار روشن هست كه BBC و رسانه هاي همسو با اون درست طرح بد بيني افكار عمومي نسبت به مسلمانان كه توسط عيسي بوندا اجرا شد را براي طرح بد بيني مردم نسبت به آمرين به معروف اجرا كرده اند تا شايد مانع تصويب طرح حمايت از آمرين به معروف بشوند.

حرف آخر:

در تعجب هستم از افرادي كه مي بينند BBC و مخالفين اين نظام براي اجراي افكار و نقشه هاي شوم خود مردم اين كشور را همچون ندا آقا سلطان و خيلي هاي ديگر از جمله دو قرباني اسيد پاشي به قربان گاه مي برند، باز هم دست از حمايت و گوش به فرمان بودن آن ها بر نمي دارند. شايد روزي قرباني اين جنايات را BBC و مخالفان نظام از خانواده شما انتخاب كنند...
معبر سايبري فندرسك
1393/08/05 || 11:42


نام ارسال کننده: سیده عامره

خدا ازشون نگذره..دیروز منم تو کلاس بودم بچه ها هی بسیج بسیج میکردن.لجم گرفت....انقدر تو این وایبرو لاینو دیگر رسانه ها درمورد این مسائل بد حرف میزنن الان بیشتر بچه ها فکر میکنن این بسیجیها بودن که چنین حرکت ناجوانمردانه رو انجام دادن..منم بهشون گفتم شما که اینجا نشستیدو فقط از طریق 4تا آدمی که اصلا معلوم نیست چقدر تو رسانه و شبکه های اجتماعی حرفاشون واقعیت داره چیزی دیدیدو شنیدید هی حرف میزنید..اما من شک دارم این حرکت از طرف بسیج باشه بلکه از طریق این اسم میخوان پایه ی ی سری عقیده های مردم رو خراب کنن...
منم به عنوان یه بسیجی از قوه قضاییه میخوام به این کار رسیدگی کنن...
این حرکت جز یک حرکت ناجوانمردی چیزی دیگه ای رو به مردممون القا نکرد..
الان خود منم میخوام بیرون برم باور کنید میترسم،دقیقا دارن با این کار اسید پاشی رو به مردممون یاد میدن...
آخه چرا یه سری افراد دست به کاراهایی میزنن که مملکت خود مارو زیر سوال ببرن.
اگه شبکه های اجتماعی وجود داره پس چرا ما چسبیدم به اخبارهای تو تلوزیون،تو این دوره زمونه که همه چی اینترنتی شده و بیشتر مخاطبهاشم سنین جوان و نوجوان مملکت ما هستند ما چسبیدیم به اخبارهای تلوزیون که مخاطبهاشم پدرو مادرو پدر بزرگ مادربزرگهای ما هستند.مملکت مارو جوانان ما باید بسازن نه پدر مادر ما،به نظر من اتفاقی که الان افتاد در برابر اتفاقاتی که از مرزهای ایران به گوش ما میرسه چیزی نیست.هر چند این اتفاقات اسید پاشی هم برای مملکت ما خیلی گرون تموم شده..اما خوبه که یه سری افراد برن تو شبکه های اجتماعی از اتفاقاتی که توی مرزها میفته هم فیلمو عکس بزارن...همون آدمهایی که یه سری افراد سنگشون رو به سینه میزنن ببینند که چه به روز هموطنامون میارن.. چرا ماهم مثل این افرادی که هی خبر غلط رو تو شبکه های اجتماعی میزارن ما نمیریم خبر درست رو تو شبکه ها بزاریم..چرا نمیرن تو شبکه های اجتماعی از واقعیت های جامعه عکس و فیلم نمیزاریم؟؟؟؟؟؟؟؟
یه سری افراد جونشون رو بخطر میندازن مرگشون رو جلو چشماشون میبینن از خانوادشون میگذرن تا ما یه شب راحت بخوابیم(از سربازش گرفته تا اون بالا دستها)حتما آدمهایی که این حرفارو میزنن نه برادر سرباز دارن که الان هر لحظه ممکنه شهید بشه نه پدر پلیس)حالا هی بیا امار غلط به مردم بده..دارم به این فکر میکنم اونایی که جونشون رو به خطر میندازن واسه کی دارن میکنن واسه این مملکتی که با یه حرکت ناجوانمردانه کل کشور رو زیر سوال میبرن؟؟واقعا شرم آوره..

1393/08/05 || 10:52


مطالب گذشته
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل