"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان
مراسم هفتمین روز درگذشت ابوالشهید "حاج سید ظهیر یحیی نژاد شیاده"
و سی و دومین سالروز شهادت فرزندشان
دانشجوی شهید "سید محسن یحیی نژاد شیاده"

زمان : یکشنبه 25خرداد پس از نماز مغرب و عشاء

مکان : مسجد جامع شهرستان بابل


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا , شهدای استان مازندران , شهدای دانشجو , پــــیـام تسلیت , اطلاعیه , اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , یادواره ی شهدا , اخبار داخلی موسسه , سایر اتفاقات , مراسمات , اخبار بسیج دانشجویی ,

تاریخ : یکشنبه 25 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 156

به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و ایثارگران استان مازندران (ایثار) حاج سید ظهیر یحیی نژاد شیاده پدر والامقام دانشجوی شهید سید محسن یحیی نژاد شیاده بامداد دوشنبه ۱۹ خرداد ماه در سن ۸۹ سالگی و بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست و پیکر پاک این پدر گرانقدر روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در آرامستان معتمدی تشییع و به خاک سپرده شد.


بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ‎

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت نابهنگام مرحوم مغفور حاج سیدظهیر یحیی نژاد شیاده آن هم در آستانه ی سی و دومین سالروز شهادت فرزندشان دانشجوی شهید سیدمحسن یحیی نژاد شیاده موجب تاسف و تاثر گردید.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.


این مصیبت را به بیت محترم و معظم شهید بویژه آقایان سیدحسین و سیدمهدی یحیی نژاد -فرزندان آن مرحوم و برادران شهید- وهمچنین آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش آرزو نموده و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم.


از طرف : دانشجویان ، بسیجیان ، اعضای انجمن علمی ، اعضای کانون فرهنگی ، اعضای گروه های جهادی
و اعضای سابق بسیجِ دانشجوییِ شهید یحیی نژادِ موسسهِ آموزش عالیِ طبریِ بابل

یادآور می شود : دانشجوی شهید سیدمحسن یحیی نژاد شیاده ، متولد 1345 در شهرستان بابل بوده و در سال 1367 به فیض شهادت نائل آمده اند و پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل به نام ایشان مزین شده است.

ویژه نامه شهید را در این لینک بخوانید.

برای مشاهده آرشیو فعالیت ها و گزارش مراسمات انجام شده توسط بسیـج دانشجویـی شهیـد یحیـی نـژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل کلیـک بفرماییـد.


برای مشاهده آرشیو فعالیت ها و گزارش مراسمات انجام شده توسط کانون فرهنگی-هنری موسسه آموزش عالی طبری بابل کلیـک بفرماییـد.



امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا , شهدای استان مازندران , شهدای دانشجو , پــــیـام تسلیت , اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , اخبار داخلی موسسه ,

تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 275


 خوشبختانه وقتی که کشور به خدا اعتماد میکند، نتیجه همین میشود که ملاحظه میکنید. یکی از بخشهای جبهه‌ی دشمن، شوروی بود که آن شکل را پیدا کرد؛ یکی از بخشها این بخش آمریکا است که شما امروز، وضع آشفته‌ی آمریکا را دارید مشاهده میکنید. آنچه امروز در شهرهای آمریکا و ایالتهای آمریکا مشاهده میشود، بُروز یک واقعیّاتی است که همیشه پنهان نگه داشته میشد. اینها چیزهای جدیدی نیست، اینها بُروز واقعیّتها است؛ که آن لجنِ ته حوض می‌آید بالا خودش را نشان میدهد؛ این حالت این جوری است. اینکه مثلاً فرض بفرمایید یک پلیسی با خونسردی تمام، زانویش را بگذارد روی گردنِ یک سیاه‌پوستی و همین طور نگه دارد و فشار بدهد تا او جان بدهد -او التماس کند، استغاثه کند، این هم خونسرد بنشیند روی او و فشار بدهد- چند پلیس دیگر هم بِایستند تماشا کنند و هیچ اقدامی نکنند، یک چیزی نیست که جدیداً به وجود آمده باشد؛ طبیعتِ آمریکایی این است؛ این کاری است که آمریکایی‌ها با همه‌ی دنیا تا حالا میکردند. با افغانستان همین کار را کرده‌اند، با عراق همین کار را کرده‌اند، با سوریه همین کار را کرده‌اند؛ با خیلی از کشورهای دنیا [از جمله] قبلها با ویتنام همین کارها را کرده‌اند؛ این اخلاق آمریکا است، این طبیعتِ حکومت آمریکا است؛ امروز این جوری خودش را نشان میدهد. اینکه حالا مردم شعار میدهند که «بگذارید ما نَفَس بکشیم» یا «نمیتوانیم نَفَس بکشیم»، که در ایالت‌ها و تظاهرات‌های وسیع شهرهای مختلف، امروز شعار مردم آمریکا شده است، این در واقع حرف دل همه‌ی ملّتهایی است که آمریکا در آنجا ظالمانه وارد شده و اقدام کرده؛ این‌ جوری است.
 و به هر حال به توفیق الهی، به لطف الهی، آمریکایی‌ها با رفتارهای خودشان رسوا شدند؛ آن، مدیریّتشان در قضیّه‌ی کرونا، که آنها را در دنیا رسوا کرده و الان هم این رسوایی ادامه دارد؛ با اینکه دیرتر از خیلی از کشورها اینها ابتلا پیدا کردند و میتوانستند از تجربه‌های دیگران استفاده کنند و میتوانستند آمادگی‌های لازم را به وجود بیاورند، ضعف مدیریّت در آن کشور موجب شده که امروز تلفاتشان چندین برابر تلفات کشورهای دیگر است و ابتلائاتشان هم همین جور. نتوانستند مدیریّت کنند و نمیتوانند مدیریّت کنند؛ به خاطر همین خصوصیّات فسادی که در دستگاه حاکمه‌ی آمریکا وجود دارد. این هم وضع اداره‌ی مردم، این هم برخورد با مردم؛ زبانشان هم دراز است؛ مردم را میکُشند و با جنایت واضح و آشکار، خودشان را نشان میدهند و عذرخواهی هم نمیکنند؛ در عین حال زبانشان هم دراز است، میگویند حقوق بشر! آن مرد سیاهی که آنجا کشته شد، ظاهراً بشر نبود و حقوقی نداشت؛ این جوری است.
 
 به هر حال به نظر من ملّت آمریکا -من قبلاً هم یک وقت گفتم، الان هم میگویم- احساس خجلت و سرافکندگی میکند از حکومتهای خودش؛ و واقعاً جا دارد که ملّت آمریکا از این حکومتی که امروز در آمریکا هست احساس سرافکندگی کند. آن کسانی هم که -چه در کشور ما، [یعنی] ایرانی‌هایی که داخل کشورمان هستند، چه بعضی ایرانی‌هایی که خارج از کشور هستند- شغلشان حمایت از آمریکا و دفاع از آمریکا و بزک کردن آمریکا بود، آنها هم به نظر من دیگر سرشان را نمیتوانند بلند بکنند با این وضعی که الان پیش آمده.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : سخنان و بیانات ارزنده , امام خامنه ای(مدظله العالی) , غیر غیرسیاسی , اخبار داغ کشور و جهان , سیاسی , نظامی , اقتصادی ,

تاریخ : شنبه 17 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 259


(تصویر متفاوت "واشنگتن‌پست" از کنفرانس خبری -روز جمعه 27 اردیبهشت- ترامپ در کاخ سفید.)

امام خمینی (ره):
اگر بخواهید کشور شما یک کشور مستقلی باشد، یک کشوری باشد که دیگران نتوانند در آن دخالت بکنند از خودتان باید شروع کنید. تمام خوف‌ها و ترسهایی که انسان دارد از دشمن برای این است که، خودش را می‌بیند. چنانچه دید که خدا هست در کار، برای خدا دارد کار می‌کند نمی‌ترسد، برای اینکه، مقدرات دست اوست. گمان نکنید که شما خودتان می‌توانید یک کاری انجام بدهید،

شما آن هستید که اگر یک مگس بیاید آزارتان بدهد شب نمی‌توانید بخوابید، یا روز نمی‌توانید آرام بگیرید، اگر یک پشه در شب بیاید نمی‌گذارد شما آرام بگیرید. شما آن کس هستید که اگر یک عنکبوت بیاید، حمله به شما بکند می‌ترسید. شما آن کس هستید که اگر یک گنجشک از شما یک چیزی بردارد برود قدرت ندارید از او پس بگیرید.

همه عجز است، همه فقر است، هر چی هست از اوست، از خداست. این استقلالی که خدا داده به ما اگر عنایت او نبود کی می‌توانستیم ما این کار را بکنیم؟ چطور ما می‌توانستیم در مقابل این آشوب دنیا و این قدرتهای شیطانی دنیا یک همچو رژیمی را که همه دنبال این بودند که حفظش بکنند، اگر عنایت خدا نبود، شما با کدام قدرت می‌توانستید این کار را بکنید؟ اگر عنایات خدا و توفیق خدا نبود شما هم چطور می‌توانستید - دست - امریکایی که دنیا را دارد می‌بلعد از کشورتان بیرونش کنید؟ از قراری که شنیدم رئیس جمهور امریکا گفته است که ایران ما را تحقیر کرد. این اول کار است، ایران تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد. اگر عنایات خدا نبود شما چطور می‌توانستید یک قدرتی را که امروز آن‌طور وضعیت را دارد و آن‌طور جهازات را دارد و در همه دنیا ریشه کرده است چطور می‌توانستید او را دستش را کوتاه کنید؟ این قدرت خداست، این عنایات خداست، غافل از این نباشید. اگر عنایات خدا نبود چطور شما یک نمونه در دنیا بودید که فقط شما الآن در دنیا هستید که می‌گویید نه شرقی، نه غربی و واقعاًهم این طوری است. ادعا ممکن است کسی بکند اما همه می‌دانند نیست این‌طور. اگر عنایت خدا نبود کی می‌توانست که یک همچو کاری را بکند که در دنیا نظیر ندارد و نشده است؟ اینها عنایت خداست. این عنایت خدا را حفظ
کنید و حفظش به این است که این کشوری را که به شما داده به آن خدمت کنید.
(صحیفه امام خمینی » جلد 18 » صفحات 313)


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مطالب پندآموز , سخنان و بیانات ارزنده , امام خمینی (ره) , غیر غیرسیاسی , معرفی و زندگی نامه بزرگان , امام روح الله موسوی خمینی(ره) , اخبار داغ کشور و جهان , سیاسی , نظامی ,

تاریخ : جمعه 16 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 157

تاریخ : چهارشنبه 14 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 136

وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد در راستای حفظ یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس ، اقدام به انتشار زندگی نامه ی شهدای روستای پرکوه می نماید.

این هفته : زندگی نامه دانشجوی شهید نورعلی عالی نژاد پرکوهی (بمناسبت سالروز شهادت ایشان)


برای مطالعه به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید...




ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا , شهدای دانشجو , شهدای روستای پـرکـوه , روستای پــرکـوه ,

تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 394

به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد آیت الله دارابی قادیکلائی ، تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت.

اذامات العالم الفقيه ثلم في الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .

مرحوم  آیت الله دارائی قادیکلایی حتی در سن ۸۹ سالگی و تا زمان حیات پر برکتش از تبلیغ دین و موعظه مسلمین دست نکشید تا جایی که خاطره این واعظ شهیر عیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد .

این عالم ربانی سال ها تولیت حوزه علمیه محمدیه و امامت جمعه موقت شهرستان قائم شهر  را برعهده داشت.

مرحوم آیت الله دارایی در سال 1346 اجازه امور حسبیه و شرعیه را از حضرت امام خمینی  ره  دریافت نمود .


متن اجازه نامه حضرت امام به ایشان بدین شرح است :

آقای فیض الله دارایی، در امور حسبیه و شرعیه

‏‏زمان: 4 دی 1346 / 23 رمضان 1387‏

‏‏مکان:  نجف‏

‏‏موضوع: اجازه در امور حسبیه و شرعیه‏

‏‏مخاطب: دارایی، فیض الله ‏


‏‏

بسم الله الرحمن الرحیم

‏‏الحمدلله رب العالمین، والصلوة و السلام علی محمد و آله الطاهرین، و لعنة الله علی‏‎ ‎‏اعدائهم اجمعین.‏

و بعد، جناب مستطاب عمادالاعلام و ثقة الاسلام آقای آقا شیخ فیض الله دارایی‏‎ ‎‏ـ دامت افاضاته ـ از قِبَل اینجانب مجازند در تصدی امور حسبیه و شرعیه که در عصر‏‎ ‎‏غیبت ولی امر ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ از مختصات فقیه جامع الشرایط است «فله‏‎ ‎‏التصدی لما ذکر مع مراعاة الاحتیاط»؛ و نیز مجازند در اخذ سهم مبارک امام ـ علیه‏‎ ‎‏السلام ـ و صرف ثلث آن را در محل مقرر شرعی آن، و ایصال دو ثلث را نزد حقیر برای‏‎ ‎‏صرف در حوزه های علمیه. و مجازند در دستگردان نمودن و اخذ و ایصال به نحوی که‏‎ ‎‏ذکر شد.‏

  «و اوصیه ـ ایّده الله تعالی ـ بما اوصی به السلف الصالح من ملازمة التقوی و التجنب‏‎ ‎‏عن الهوی و التمسک بعروة الاحتیاط فی الدین و الدنیا؛ و أرجو من جنابه أن لاینسانی‏‎ ‎‏من صالح دعواته»؛ و السلام علیه و علی اخواننا المؤمنین و رحمة الله و برکاته.‏

‏‏به تاریخ 23 شهر رمضان المبارک 1387‏

‏روح الله الموسوی الخمینی

صحیفه امام جلد 2

 

بیت شریف مرحوم آیت الله دارایی قادیکلایی با صدور اطلاعیه ای زمان و محل وداع و تشییع این عالم بزرگوار را اعلام کرد .

 متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است :

اذامات العالم الفقيه ثلم في الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

 ((قضا و حکمت حضرت حق در شبهاي قدر چنين رقم خورد كه روح مطهر عالم رباني ، روحاني پارسا ، عارف و اصل، فقيه اهل بيت ( ع) ، خدمتگزار صادق ، موسس و ر ئيس حوزه علميه محمديه قائمشهر مرحوم آيت الله آقاي حاج شيخ فيض الله دارايي قاديكلايي رضوان الله تعالي عليه ، در شب عيد سعيد فطر به ضيوف الهي متنعم و در ملكوت اعلي آرام گيرد.

اين مصيبت مولمه را به محضر حضرت ولي الله الاعظم امام زمان ( عج) ، مقام معظم رهبري مدظله العالي ، مراجع عظام ، سلسله جليله روحانيت، علماء اعلام، امت شهيد پرورمازندران و مردم حق شناس و ولايتمدار قائم شهر تسليت و تعزيت عرض مي نمايد .

بدينوسيله به اطلاع ميرساند مراسم تشييع جنازه اين عالم فرزانه ساعت ١٠ صبح روز دوشنبه مورخ ١٣٩٩/٣/٥ از مقابل مسجد امام حسين (ع) واقع در خيابان شهيد بهشتي ( كفشگركلاء) قائم شهر آغاز و در ادامه در مقابل حوزه علميه محمديه قائمشهر نماز بر پيكر اين مرحوم اقامه خواهد شد.

از همه مومنين ، طبقات مختلف مردم و مشايعت كنندگان انتظار دارد با مراعات پروتكل هاي بهداشتي در اين مراسم حضوربهم رسانند.

 بیت مرحوم آیت الله دارایی قادیکلایی


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : پــــیـام تسلیت , معرفی و زندگی نامه بزرگان , علمای استان مازندران ,

تاریخ : دوشنبه 05 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 390

به گزارش وبلاگ بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد به نقل پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا ۴ خرداد ۱۳۹۹ روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.


متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت عزیز در ماه مبارک رمضان، به اطلاع عموم مردم شریف ایران می رساند، بر اساس گزارشهای متعدد رسیده از راصدان کاردان و مورد اطمینان، رؤیت هلال ماه شوال المکرم در غروب شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ مطابق با ۲۹ رمضان المبارک ۱۴۴۱ هجری قمری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) محرز شده است، بنابراین فردا (یکشنبه) ۴ خرداد عید سعید فطر خواهد بود.

دفتر مقام معظم رهبری

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . .



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : پـــــــیام تــبریک , امام خامنه ای(مدظله العالی) , مناسبت های مذهبی , اعیاد مذهبی , ماه مبارک رمضان , امام خامنه ای(مدظله العالی) ,

تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 1045



همکار گرامی ، جناب آقای مهدی مسیبی

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت " پدرخانم محترمتان" را تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان ایشان صبر و بردباری مسئلت داریم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : پــــیـام تسلیت , اخبار داخلی موسسه , سایر اتفاقات ,

تاریخ : شنبه 03 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 199

امام خامنه ای در سخنرانی تلویزیونی مناسبت روز جهانی قدس 1399/03/02 :
... امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا را در سراسر جهان میشمارد، امّا هیچ کس نپرسیده و نمیپرسد قاتل و مسئول صدها هزار شهید و اسیر و مفقود در کشورهایی که آمریکا و اروپا در آن آتش جنگ را روشن کرده‌اند کیست؟ مسئول این همه خون بناحق ریخته در افغانستان، یمن، لیبی، عراق، سوریه و دیگر کشورها کیست؟ مسئول این همه جنایت و غصب و تخریب و ظلم در فلسطین کیست؟ چرا هیچ کس این میلیون‌ها کودک و زن و مردِ مظلوم در جهان اسلام را شمارش نکرد؟ چرا کسی قتل‌عام شدن مسلمانان را تسلیت نمیگوید؟

... امروز کرونا یک واقعیّت است و همه‌ی انسانهای باشعور، مبارزه با آن را واجب میدانند. ویروس دیرپای صهیونیسم، بی‌گمان از این پس دیری نمیپاید و به همّت و ایمان و غیرت جوانان از این منطقه ریشه‌کن خواهد شد.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مطالب پندآموز , سخنان و بیانات ارزنده , امام خامنه ای(مدظله العالی) , مناسبت های مذهبی , ماه مبارک رمضان , روز جهانی قدس , بیداری اسلامی , ویروسِ منحوسِ کرونا (COVID19) , غیر غیرسیاسی , اخبار داغ کشور و جهان , سیاسی , نظامی ,

تاریخ : جمعه 02 خرداد 1399 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 198

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 156 صفحه قبل 1 2 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 ...155 156 صفحه بعد
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل