"شعار سال"
شعار سال
"مکتب حاج قاسم"
مکتب حاج قاسم
"شهدای شاخص سال"
شهدای شاخص سال
"بیانیه گام دوم"
گام دوم
"کانال تلگرام ما"
کانال تلگرام
*شادی روح همه اموات:صلوات*
مرحوم حاج اسماعیل روحی پرکوهی
آمار کاربران

برای عضویت در وبلاگ کلیک کنید!


رمز عبور را فراموش کرده ام! ؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پیغام مدیر سایت
سلام بازدید کننده محترم به وبلاگ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و خواندن تمامی مطالب ویلاگ

شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید

همچنین می توانید بعد از عضویت با ارائه مطالب و ایجاد پست در وبلاگ یار و همراه ما بوده و در بروز رسانی و ارتقاء سطح وبلاگ به ما کمک کنید. با سپاس فراوان



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

درباره : پــــیـام تسلیت , شهادت ائمه معصومین (ع) ,

تاریخ : جمعه 23 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 541

به گزارش بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد،نشست صمیمی برادران اعزامی به اردوی راهیان نور با ریاست محترم و معاونت محترم دانشجویی-فرهنگی در اتاق کنفرانس موسسه برگزار شد.

این جلسه با درخواست سرپرست بسیج دانشجویی و به نمایندگی از دانشجویان راهیان نور به منظور قدردانی و تشکر از حمایتهای بی دریغ رئیس موسسه و معاونت دانشجویی-فرهنگی و مالی-اداری در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این اردوی معنوی تشکیل شد.

 10

گزارش کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 10

درباره : اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , جلسات شورای فرهنگی موسسه , جلسه ی شورای پایگاه , اردوی فرهنگی-معنوی راهیان نور , اخبار داخلی موسسه , فرهنگی ,

تاریخ : پنجشنبه 22 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 472

http://www.itegfiles.ir/useralbums/hasanfatemefard-27570573/1.jpg

شهید سید احمد پلارک فرزند سید عباس، متولد 1344 تهران و اصالتاً تبریزی. در سال 66 عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسید.
در شش سالگی پدر را از دست داد و چون تک پسر خانواده بود علاوه بر تحصیل، بار مسئولیت خانواده نیز بر عهده او افتاد و تن به کار داد و توانست خواهرانش را در ازدواج یاری دهد.

او در خیابان ایران میدان شهدا و در محله‌ای مذهبی زندگی می‌کرد. مسجد حاج آقا ضیاء آبادی "علی بن موسی الرضا علیه السلام" مأمن همیشگی‌اش بود. وی دائماً به منطقه می‌رفت. او فرمانده آر پی‌چی‌زن‌های گردان عمار در لشکر 27 حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم بود.

در یکی از پایگاه های زمان جنگ، به عنوان یک سرباز معمولی کار می‌کرد. او همیشه مشغول نظافت توالت های پایگاه بود و همیشه بوی بدی بدنش را فرا می گرفت. در یک حمله هوایی در حال نظافت بود که موشکی به آنجا برخورد می‌کند و او شهید و در زیر آوار مدفون می‌شود.

بعد از بمب باران، هنگامی که امداد گران در حال جمع آوری زخمی ها و شهیدان بودند، متوجه می‌شوند که بوی شدید گلابی از زیر آوار می آید. وقتی آوار را کنار می‌زدند با پیکر پاک این شهید روبرو می‌شوند که غرق در بوی گلاب بود. هنگامی که پیکر آن شهید را در بهشت زهرا  تهران، در قطعه 26 به خاک می‌سپارند، همیشه بوی گلاب تا چند متر اطراف مزار این شهید احساس می‌شود و نیز سنگ قبر این شهید همیشه نمناک می‌باشد به‌طوری که اگر سنگ قبر شهید پلارک را خشک کنید، از آن طرف سنگ از گلاب مرطوب می شود.

شهید پلارک ما شبیه به یکی از سربازان پیامبر در صدر اسلام، "غسیل الملائکه" است. "غسیل الملائکه"  به کسی می گویند که ملائکه غسلش داده‌ باشند. در تاریخ اسلام آمده که "حنظله" غسیل الملائکه که از یاران جوان پیامبر بود، شب قبل از جنگ احد ازدواج می کند و در حجله می خوابد. فردا صبح، زمانی که لشکر اسلام به سمت احد حرکت می ‌کرد، برای رسیدن به سپاه بسیار عجله کرد و بنابراین نرسید که غسل کند. او در این جنگ شهید شد و ملائکه از طرف خدا آمدند و او را با آب بهشتی غسل دادند. پیکر او بوی عطر گرفته بود که بعد پیامبر بالای پیکر او آمد و از این واقعه خبر داد. شاید به همین خاطر باشد که همیشه قبر شید پلارک نیز خوش‌بو و عطر آگین است.

بهشت زهرایی ها به او شهید عطری می گویند.

برای خواندن وصیت نامه شهید و مشاهده تصاویر از مزار این شهید بزرگوار به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 38 نفر مجموع امتیاز : 140

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا ,

تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 44825

 

شهید بزگوار علی صبوری در اسفند سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در خانواده ای متوسط و مذهبی در شهر تهران دیده به جهان گشود. علی از همان اوان طفولیت با مجالس روضه و عزاداری سید الشهدا (ع) آشنا گردید و روح پاکش با تعلیمات اسلام عزیز و با اهداف و مجاهدات پیامبر اسلام (ص) و ائمه هدی ، خصوصا ابا عبدالله (ع) ممزوج و آمیخته شد. شهید عزیز از استعداد و هوش سرشاری برخوردار بود و این ویژگی از اوان کودکی و خصوصا دوران تحصیل ابتدایی در او نمایان بود. در دوران تحصیل از لحاظ درسی و اخلاقی در بین همکلاسهایش ممتاز و نمونه بود. بطوریکه پس از اتمام کلاس چهارم ابتدایی ، با شرکت در امتحانات متفرقه ششم ابتدایی ، موفق شد سال بعد به کلاس هفتم دبیرستان (نظام قدیم) راه یابد. و در پایان همان سال تحصیلی در میان شاگردان رتبه اول را حائز گردد.



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 11

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا ,

تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 970

اردوی فرهنگی-معنوی راهیان نور 1392 موسسه آموزش عالی طبری بابل برای برادران دانشجو برگزار شد.

برای مشاهده گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا , اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , اردوی فرهنگی-معنوی راهیان نور , اخبار داخلی موسسه , فرهنگی , سایر اتفاقات ,

تاریخ : پنجشنبه 15 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 478

روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و شما کاربران عزیز مبارک باد.


امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 17

درباره : پـــــــیام تــبریک , ولادت ائمه معصومین (ع) ,

تاریخ : چهارشنبه 14 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 618

شهید سید محسن یحیی نژاد شیاده در اولین روز مرداد  سال 1345 در یک خانواده متدین در شهرستان بابل دیده به جهان گشود. روزهای پرنشاط کودکی را زیر سایه تعالیم پدر و مادر گرامی گذراند. سید محسن دوره ابتدایی و متوسطه خود را در بابل به تحصیل پرداخت. سپس برای فراگیری تحصیلات عالیه دانشگاهی  در دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شد و مشغول به تحصیل گردید. دوره تحصیلی سید محسن به زمان جنگ تحمیلی گره خورده بود که وی عاشقانه به جبهه‌های نبرد شتافت.

وی رشادت‌های خالصانه ی خود را با حضورگرم خود در جبهه های حق علیه باطل نشان داد و سرانجام  در اولین روز تیر سال 1367 در منطقه عملیاتی ماهوت عراق دعوت حق را لبیک گفت و با تقدیم جان خود در راه خدا  و دردفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای متعالیش  نام خویش را برای همیشه در قلب تاریخ زنده نگه داشت.

همچنین مزار این شهید بزرگوار در آرامگاه معتمدی شهرستان بابل قرار دارد.

 

شادی روح شهدای دانشجو صلوات

 

تصاویری از مزار شهید در آرامگاه معتمدی شهرستان بابل

 

ورود به صفحه اطلاعات شهید(پایگاه جامع شهدای دانشجو)

 

برای مشاهده آرشیو فعالیت ها و گزارش مراسمات انجام شده توسط بسیـج دانشجویـی شهیـد یحیـی نـژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل کلیـک بفرماییـد.


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 8 نفر مجموع امتیاز : 43

درباره : معرفی و زندگینامه شهدا ,

تاریخ : چهارشنبه 14 اسفند 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 1172

این جلسه در روز یکشنبه مورخه 6 بهمن 92 در اتاق ریاست موسسه برگزار شد و سرپرست و اعضای شورای بسیج دانشجویی موسسه با حضور در این جلسه،با ریاست محترم موسسه-دکتر برنجیان- و معاونت محترم دانشجویی-فرهنگی و مالی-اداری-آقای شهادتیان دیدار داشتند.

برادر روحی،سرپرست بسیج دانشجویی شهید یحیی نژاد پس از صجبت های ریاست و معاونت محترم موسسه،به معرفی اعضای شورا و همچنین بیان پیشنهادات و برنامه های شورای تازه تشکیل بسیج دانشجویی برای آینده و همچنین فعالیت های انجام شده طی 3 ماه گذشته پرداخت...

10

گزارش کامل این جلسه را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه , جلسات شورای فرهنگی موسسه , جلسه ی شورای پایگاه , اخبار داخلی موسسه , سایر اتفاقات ,

تاریخ : دوشنبه 07 بهمن 1392 نویسنده : دانشجوي بسیجی l بازدید : 413

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 156 صفحه قبل 1 2...146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156
درباره ي وبلاگ

سلام. این وبلاگ توسط تعدادی از دانشجویان بسیجی پایگاه شهید یحیی نژاد موسسه آموزش عالی طبری بابل و با هزینه شخصی ایجاد گردیده و در حال فعالیت و بروز رسانی می باشد امیدوایم با حضور گرمتان در وبلاگ لحظات خوبی را سپری کنید و ما را از نظرات و پیشنهادتان بهرمند سازید...
موضوعات وبلاگ
معرفی و زندگینامه شهدا
پـــــــیام تــبریک
پــــیـام تسلیت
مطالب پندآموز
سخنان و بیانات ارزنده
مناسبت های مذهبی
مناسبت های ملی
بیداری اسلامی
فتنه
اطلاعیه
فراخوان
انتظار
ورزشی
خنده حلال
احکام شرعی
فرهنگی
قرآن مجید
پزشکی
غیر غیرسیاسی
معرفی و زندگی نامه بزرگان
انسان250ساله(ائمه معصومین(علیهم السلام))
اخبار و فعالیت های بسیج دانشجوییِ موسسه
اخبار داخلی موسسه
اخبار داغ کشور و جهان
اخبار بسیج دانشجویی
روستای پــرکـوه
نويسندگان
دانشجوي بسیجی ارسالی: 1419
محسن زاده ارسالی: 8
یه بسيجی ارسالی: 2
بسيج خواهران ارسالی: 126
مطالب محبوب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لینک دوستان

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل مي باشد.

طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل